S’han detectat una sèrie de trucades realitzades a la ciutadania, des del número 600 059 371, fent-se passar per l’Ajuntament de Banyoles, demanant el número de compte de les persones, explicant que hi ha hagut un problema informàtic pel qual no es poden passar rebuts.
Oficina Comarcal d’Atenció i Informació a la persona Consumidora
L’Oficina d’Informació al Consumidor del Pla de l’Estany és un servei dirigit als consumidors i usuaris de la nostra comarca, on es fa l’assessorament sobre els drets i deures que com a consumidors tenim cada cop que adquirim un bé o contractem un servei, i les vies de què disposem per resoldre els possibles desacords que es puguin produir.
La Mediació de consum és un procediment voluntari, gratuït i confidencial en què les parts intenten arribar a una solució satisfactòria per totes dues mitjançant la intervenció d’una tercera persona, el mediador de consum.
L’Arbitratge de Consum és un procediment gratuït a través de la qual, empresa i consumidor accepten, de manera voluntària, que sigui un tribunal qui resolgui el conflicte. Prèviament, les dues parts es comprometen a complir el laude, que és la resolució que es dicta.
L’adreça electrònica de l’Oficina de Consum a la qual cal dirigir les consultes és consum@plaestany.cat. El telèfon de contacte és 972 573 550 i el 972 583 258. Aprofitem per recordar que abans de poder tramitar la vostra reclamació cal que hàgiu reclamat prèviament a l’empresa i tenir el comprovant d’haver fet aquesta gestió (número de referència de la reclamació, correu electrònic, full oficial de reclamacions, etc).
Podeu presentar les vostres reclamacions via telemàtica.
C/Catalunya,48 (Can Puig de la Bellacasa)
17820 Banyoles
Tel: 972583258
consum@plaestany.cat
Horari d’atenció al públic:
Dilluns a divendres de les 08:00h a les 15:00h.
Cal demanar hora de visita.